Oplæg på international konference og modtagelse af pris

0,00 kr. 0.00% af 50.000,00 kr.

0

crowdfunders
udløbet
Jonas Christoffersen @jonc

medlem siden 9. august, 2023

Om projektet

EDUCATION 2.0 er en tre-dages, videnstung konference, der tiltrækker de mest dynamiske ledere inden for uddannelsessektoren. Konferencen lover at bringe friske indsigter og perspektiver for at styrke, inspirere og berige det globale læringsfællesskab. Den samler de mest anerkendte uddannelsesfolk, EdTech-innovatorer, beslutningstagere og forskere. Education 2.0 Konference genopfinder uddannelsesrummet og søger innovative løsninger på de mest presserende problemer, der påvirker læring og undervisning på globalt plan. Den stræber efter at tilbyde sin scene til uddannelsesledere med inspirerende historier, rejser og perspektiver og fremme netværk og samarbejde mellem ligesindede. Konferencen vil også fremhæve banebrydende teknologier, værktøjer og praksis, der har potentiale til at omforme fremtiden for læring, som vi kender den. Konferencen finder sted i Dubai fra den 20. til 22. februar 2024.

Jeg er blevet nomineret til Education 2.0 Conference Outstanding Leadership Award.

På den kommende Education 2.0 Konference i Dubai vil jeg have den ære at præsentere et oplæg baseret på min nyeste bog, "Practical Learning: Bridging the Gap - Unleashing Potential through Hands-On Education". Min bog dykker dybt ned i udfordringerne og mulighederne inden for IT-uddannelse, og mit oplæg vil reflektere over disse centrale temaer.

Mit oplæg vil fokusere på vigtigheden af praksisnær læring i IT-uddannelse. Jeg vil introducere "Practical Primacy Learning Methodology", en metode der kan anvendes inden for alle erhvervsfaglige områder. Denne metode har potentialet til at styrke og revolutionere læringsoplevelser i en bred vifte af discipliner. Jeg vil også dele min personlige og professionelle rejse, som har formet min overbevisning om, at uddannelse bør være en hands-on proces.

Desuden vil jeg præsentere en erhvervsuddannelsesmodel, der kombinerer teoretisk viden i klasseværelset med praktisk erfaring gennem praktikophold i IT-virksomheder. Jeg vil bruge metaforen af et puslespil for at beskrive vores pædagogiske tilgang, hvor studerende får forskellige "brikker" af viden og erfaring, som de skal samle for at danne et komplet billede af IT-verdenen.

Endelig vil jeg fremhæve vigtigheden af "Servant Leadership" i uddannelsesmiljøet, hvor studerende opfordres til at dele deres unikke indsigt og erfaringer med deres jævnaldrende, hvilket beriger læringsmiljøet for alle.

Jeg ser frem til at dele mine indsigter og erfaringer med det globale læringsfællesskab på Education 2.0 Konferencen.


Flexible funding

Flexible funding er en funding måde man bruger, når projektet endelige gennemførelse ikke er afhængig af at man opnår 100 % funding, eller mere. Så pengene udbetales til projektindehaveren, selvom målet ikke nås.

Læs mere om flexible funding her

Partnerskaber